tisdag 28 augusti 2007

Redan tisdag??!

Ja, jag VET att det är tisdag, men jag håller fortfarande på att hämta mig efter helgen. It was that good, som man säger här. Eller åtminstone så fullspäckad. Vi lyckades klämma in allt från gycklarfestivaler till köpcentrarundor, trädgårdsarbete och köksmålning. För att inte glömma grillkvällar och poolbadning, brunch och “boozy-Friday” och i ett tappert försök att förstränga storstädning, tvättbrottning och fönsterputsning. Det är med andra ord rätt skönt att vara tillbaka på jobb och i vardagen igen, men om bara några dagar är det ju helg igen. Lååånghelg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, oj, att du orkar! Jag skulle nog behöva ledigt en vecka efter en sån storhelg, ha ha. Kärringen börjar bli gammal....

Thy sa...

Men vi var rätt slut efter också. Vet inte om jag skulle orka med mer ledighet....